Reklamní a mediální agentura MEDIA 2000 zahájila svou činnost jako na podzim roku 1996. Založením nové reklamní agentury chtěl zakladatel naplnit nejen svou představu o kvalitě, rychlosti, ceně ale rovněž si chtěl vyzkoušet provádění dalších, do té doby nestandardních služeb v reklamě. Jak se to povedlo, prosím, posuďte sami.
Vývoj logotypu.
Jako vše, i logo naší společnosti prošlo celkem zajímavým vývojem. Pro ilustraci uvádíme níže všechny tři dosavadní varianty...
Třetí a zatím poslední úprava loga platí od 24. 5. 2001.
Používáme v zásadě dvě barevné varianty. Bílé logo na modrém/tmavém pozadí a inverzní variantu, tedy modré logo na bílém/světlém pozadí. Modrá barva PANTONE Blue 072 nebo PANTONE Reflex Blue.
Na přelomu 2. a 3. tisíciletí jsme se rozhodli původní logo poněkud zjednodušit.